Rubriky
Služby

Senzuálne dotyky alebo aké pozitívne účinky so sebou prináša tantrická masáž?

Osamelosť, pravidelný stres či blokovanie vlastného ja a svojich túžob,… to sú žiaľ veci, ktoré sa dotýkajú viacerých z nás a zapríčiňujú sa o to, že svoj život nežijeme plnohodnotne, respektíve nedokážeme ho precítiť s plným nádychom. Ale aj na tieto situácie sa dajú nájsť liečivá, ktoré však nemajú podobu tabliet, ale skôr nových a príjemných zážitkov.
Tieto zážitky môžu mať podobu rôznych služieb, a to napríklad vo forme masáží. Ale nie len tak hocijakých, zaujímavým zážitkom sú tantrické masáže, ktoré je však potrebné odskúšať na vlastnej koži. Je tu možnosť navštíviť massage tantra Bratislavatantra.sk.Relaxačná miestnosť, uteráky, sviečky
Základom takejto masáže sú senzuálne dotyky
Dotyky toho o nás dokážu veľa napovedať. Sú fyzickým prejavom nežnosti a poznáme ich prakticky od malička, navyše majú pozitívne účinky na naše zdravie ako aj psychický či fyzický stav.

  • Sú faktorom posilnenia imunity
  • Zapríčiňujú sa pod vznik endorfínov, čiže „šťastných hormónov“ a naopak znižujú počet stresových hormónov.
  • Výsledkom je lepšia nálada a príjemné uvoľnenie

Je preto celkom smutné, že dotykom v dospelosti prestávame venovať pozornosť. Tieto si však dokážeme dopriať s našim partnerom/kou. No nie vždy môžu byť situácie idylické a na tieto dotyky zabúdame. Peniaze, práca, pôžičky, úrady, x povinností,…
Či s tým súhlasíte alebo nie, je potrebný určitý relax a to napríklad vo forme odbornej tantrickej masáže. A áno, tieto je možné navštíviť aj spolu s partnerom/kou. Je však potrebné si uvedomiť, že senzuálne dotyky sa v tomto prípade okrem iných častí tela zameriavajú takisto na intímne partie, ktoré sú podľa Tantry stredobodom našej životnej energie.Deka, kvety, relaxačné prostredie
Odborne prevedená tantrická masáž dokáže odstrániť bloky a dlho zadržiavaný stres. Tiež bude mať na svedomí prísun čerstvej životnej sily, vrátane tej sexuálnej a pochopenia senzuálnych dotykov spojením s významom našej sexuality. Respektíve ako ju dokázať využiť k pozitívnemu účelu pre dosiahnutie harmónie medzi telom a dušou.

  • Takúto masáž môžete následne praktizovať aj s vašou polovičkou.

Rubriky
Hobby

Pravidelný pohyb v kombinácii s proteínovou diétou

Čas nie je možné vrátiť späť a rovnaké to bude so zmenami nášho tela spolu s pribúdajúcim vekom. Znížená funkcia svalstva bude len jedným z faktorov, ktoré pocítime, no takisto treba rátať so spomalením metabolizmu a teda tendenciou priberať, respektíve tvoriť tuky a pomalšie ich spaľovať.
Je ale možné tento efekt minimalizovať a držať ho na hranici, ktorá nám nebude prekážať. K tomu je však potrebné dodržiavať isté zásady zdravého životného štýlu a stravovania. Pohyb a cvičenie zostanú starým dobrým a doporučeným riešením aj naďalej, avšak k tomu, aby bolo toto riešenie čo najviac efektívne, nám pomôže proteínová diéta https://www.prodietix.sk/o-proteinovej-diete.

Kuracie mäso so zeleninou.jpg

  • Bude totiž potrebné udržiavať naše svalstvo v zdravej a čo najlepšej forme. Nielenže tým bude pohybová aktivita prebiehať príjemnejšie a budeme schopní kvalitnejších výkonov, ale takisto si budeme udržiavať funkčný metabolizmus, ktorý je pre efektívne spaľovanie tukov kľúčový.

Modré činky.jpg
Potrebným zdrojom pre naše telo sa stanú proteíny (bielkoviny) a naopak budeme sa snažiť obmedziť príjem sacharidov, čím sa naše telo dostane do procesu ketózy. To znamená, že v dôsledku zníženého obsahu sacharidov bude čerpať energiu z uložených tukov, čím bude prebiehať ich spaľovanie rýchlejšie. Budeme mať dostatok síl, nebudeme trpieť hladom a výsledky diéty budú účinné minimálne v tom, že sa metabolizmus naučí za zdroj energie považovať tuky, čím minimalizujeme tendenciu tvorby prebytočných tukových zásob.
Zvýšeným príjmom bielkovín sa zasa postaráme o posilnenie svalstva, čo je dôležitým krokom nielen pre profesionálnych športovcov, ale takisto úplne pre každého, kto má v pláne pravidelný pohyb. O to viac v prípade, ak sa nachádzame vo vekovej hranici 40 – 50, kedy by malo byť udržiavanie zdravého svalstva prioritou.
Pohyb a cvičenie nemusí predstavovať iba kolektívne športy alebo niečo, na čo si nevieme nájsť čas, ale stačia už i len bežné aktivity ako pravidelné prechádzky, beh, cyklistika, turistika či plávanie.