Rubriky
Online

Zatvárate oči pred bannermi? Aj vy asi „trpíte“ bannerovou slepotou.

Reklama útočí na našu pozornosť v rôznych podobách, formách a prevedení. Bilbordy, letáky, reklamy v televízii a tak isto aj na internete. Je toho toľko, že už sme sa s touto skutočnosťou viac menej vyrovnali a berieme ju ako súčasť nášho života. Bannerová reklama je jednou z najstarších foriem online reklamy a donedávna aj najúčinnejšia. Stalo sa však to, čo sa stáva napríklad s bilbordmi umiestnenými popri diaľnici – po čase si ich prestanete všímať. Ľudia sa naučili filtrovať bannerovú reklamu na internetových stránkach a sústreďujú sa len na to podstatné, kvôli čomu danú stránku navštívili. Zvyšok podvedome odfiltrujú. Tento jav sa nazýva bannerová slepota alebo automatické ignorovanie bannerov na internete. Digitálny marketing preto potrebuje neustále inovovať spôsoby, ako získať priazeň potenciálnych záujemcov o inzerované produkty alebo služby. Reklama

Marketing2

Vo všeobecnosti platí, že inzerent je úspešnejší, ak svojimi reklamami nezahltí stránku až príliš. Menej je niekedy viac a užívateľ tak nedostane vizuálny šok. Bannery by mali pôsobiť decentne, nerušivo a zároveň upútať pozornosť. Najlepšie je umiestňovať ich na stránky s relevantným obsahom, tým pádom bude aj väčšia šanca, že reklama osloví zákazníka z cieľovej skupiny. Ak nie je banner prispôsobený web stránke z hľadiska dizajnu, spomaľuje jej načítanie alebo akýmkoľvek spôsobom narúša jej celkový vzhľad, návštevník takéhoto webu opúšťa stránku v ten moment, ako ju otvoril.

klikněte zde

Pri banneroch, rovnako ako pri ktorejkoľvek inej online reklame, je potrebné v prvom rade zohľadniť potreby zákazníka a zamerať sa na jeho užívateľskú skúsenosť. Ak vás ako inzerenta bannerová reklama sklamala a zápasíte s bannerovou slepotou internetových užívateľov, možno by bolo vhodné prehodnotiť svoju marketingovú stratégiu a zamerať sa na iné spôsoby, ktoré digitálny marketing ponúka.

Rubriky
Online

Užívatelia sa strácajú v mori agresívnych reklám, za ktoré si podnikatelia musia platiť

Veľa menších ako aj väčších, začínajúcich aj skúsených podnikateľov prenieslo svoje služby a ich prezentáciu na internet. Ide o priestor, ktorý im umožňuje výborne cieliť na potenciálnych zákazníkov a zároveň ich získať na svoju stranu. To za sebou pochopiteľne zanecháva stopy. Stopy vo forme mnohých reklám a reklamných oznámení. Čím je ich však viac a čím viac poukazujú na mnohé odvetvia, služby a podniky, tým viac sa v nich bežný užívateľ stráca. Nevraviac o tom, že ich automaticky odklikáva preč, nechce im venovať pozornosť, je ich presýtený. Zároveň sa mu vzájomne mixujú a už vlastne ani nevie, ktorá reklama je od ktorej značky.

reklama, obrázky

To však samozrejme nemusí nutne znamenať, aby ste s reklamou skončili. Platená reklama pre vás aj naďalej môže mať prínos a oceniteľný význam. Nemali by ste sa ale spoliehať iba na ňu. Mali by ste sa snažiť svoj web a jeho obsah zviditeľniť aj inak, a to konkrétne v organických výsledkoch internetových vyhľadávačov.

Zamyslime sa nad tým. Ešte dnes 90% užívateľov internetu hľadá rôzne produkty a služby cez Google či iný vyhľadávač. A ešte stále viac, než platenej reklame v Google Ads dôveruje organickým výsledkom, respektíve prvým stranám, ktoré mu vyhľadávač podsunie ako kvalitné a relevantné výsledky k jeho hľadaným výrazom.

seo výsledky

A práve takúto pozíciu vie dosiahnuť aj váš web, ak podstúpi seo https://www.seolight.sk/. Teda ak podstúpi kvalitne prevedenú optimalizáciu pre vyhľadávače, ktorá ho dostane na vyššiu pozíciu vo výsledkoch. Tým pádom sa objaví každému potenciálnemu záujemcovi, ktorého hľadané slová budú relevantné s obsahom vašej stránky.

  • Práve optimalizácia Search Engine Optimization je najlepším dôkazom, že sa dá efektívne zviditeľniť aj bez platenej reklamy alebo bez reklamných oznámení, ktoré by užívateľov otravovali. Navyše zaručí, že získate návštevníkovi, čo sa na vašom webe neocitnú náhodou, ale s cieľom vytvoriť konverziu alebo si minimálne prečítať vašu ponuku.

Rubriky
Online

Seo vám zaručí návštevnosť!

Podnikanie na internete je skutočnou nie jedného človeka alebo podnikateľa na Slovensku. Pravda je taká, že v poslednej dobe sa už všetko podnikaní a predajnosť premiestňuje na internetovú oblasť a preto je veľmi dôležité aby ste tento dôležitý krok učinili aj vy, pretože ak nie ste na internete, nemáte založený vlastný internetový obchod alebo aspoň v ktorý poskytuje základné informácie o tom, kto ste a aké služby ponúkate, potom ako by ste v dnešnej dobe už ani neexistovali! Zmeňte preto túto nešťastnú realitu maj v priebehu veľmi krátkej doby na príjemnú skúsenosť a založte aj vy svoj internetový obchod alebo web, s ktorým vám práve my pomôžeme a poskytneme vám viac informácií, o tom ako by mala správna internetová stránka fungovať, a vďaka akým nevyhnutným krokom budete na internete zarábať aj vy viac!

kolko-stoji-SEO-basta-digital-1200x900

Možno aj vy už dlhodobo uvažujete o tom, ako rozbehnúť svoj internetový obchod tak, aby o ňom všetci vedeli, a ako je to vlastne možné, že niektoré stránky ktoré podnikajú presne s tým istým ako vy sa nachádzajú na prvých priečkach vo vyhľadávaní Google, zatiaľ čo vy sa nachádzate až na šiestej alebo siedmej strane a práve preto vás nikto nevie. Dôvod je veľmi jednoduchý a riešenie ešte jednoduchšie! Jediné čo za to môže je, že oni využívajú seo optimalizáciu pre vyhľadávače, zatiaľ čo vy ju nevyužívate a práve preto sú na tom s ich internetovým podnikaním lepšie ako vy!

search-seo-transparent-lacnastranka

Skúste preto učiniť vo vašom podnikaní aj vy jeden výrazný a veľmi dôležitý krok ktorý vám zaručí väčšiu sledovanosť a meče návštevnosti vašich stránok, vďaka čomu môžete samozrejme počítať aj s myšou predajnosťou a produktivitou vašej spoločnosti, pretože zrazu o vás bude vedieť oveľa viac ľudí ako doteraz! My vám s tým pomôžeme bez problémov aby ste aj vy začali podnikať na internete presne tak, ako ste si to predstavovali keď ste som internetovú stránku zakladali! SEO kontrola vám pomôže aktualizovať váš web, aby bol nastavený presne pre požiadavky potrebné na dobrú návštevnosť!

Rubriky
Online

Prečo sa vám nedarí vo vašich online aktivitách

Verte či neverte, no s dobre urobeným a spropagovaným webom dokážete v dnešnej dobe zarobiť naozaj pekné peniaze. Dokonca nemusíte nič predávať. Keď som s takýmto aktivitami začínal ja, taktiež som si nebol úplne istí, či je to tak alebo to tak nie je. Po troch rokoch vám však so všetkou zodpovednosťou https://www.mojandroid.sk/gionee-s10-smartfony-dualny-fotoaparat/ hovorím, že áno. Nemotajme sa však v kruhu. Ak chcete tvoriť web s obsahom, ktorý vás bude baviť a zároveň na tejto celej srande aj zarábať, musíte robiť správne kroky, rozhodnutia a zaujať ľudí.
Portrét ženskej tváre

Rozhodujúce sú správne kroky

Teraz sa vám pokúsim trošku lepšie a bližšie vysvetliť, čo presne som mal na mysli svojimi úvodnými riadkami. Hodiny a hodiny presedené pri počítači, neustále pridávanie obsahu na web, prebdené noci a iné, nie najpríjemnejšie, veci, vám návštevnosť nezvýšia a bohužiaľ ani nezarobia peniaze.

Verte, že správne cielená práca a kvalitné SEO, je omnoho efektívnejšia. Hovorím o takých „drobnostiach“, ako je zameranie sa na správnu cieľovú skupinu, pridávanie obsahu, ktorý má zmysel a je zaujímavý či logické usporiadanie vašich webových stránok.
Muž v čiernom oblečení pracuje s mobilným telefónom

Čo robiť a čo nerobiť

  1. Urobte si poriadok v tom, koho chcete osloviť. Od toho sa odvíja to, čo budete na svoj web pridávať. Ak chcete osloviť mladých, musíte hovoriť ich jazykom, ak starších, musíte sa na všetko pozerať ich očami.
  2. Nezabúdajte na optimalizáciu pre vyhľadávače. Dobrý obsah je fajn, no keď sa k nikomu nedostane, bude vám naozaj na nič.
  3. Píšte o tom, o čom píšu všetci. Áno, originalita je dôležitá, no keď ľudí niečo zaujíma, budú o tom čítať všade, kde sa dá.
  4. Nový obsah na web nepridávajte dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni. Denne by na ňom mala pribudnúť minimálne jedna novinka, maximálne však tri novinky.
  5. Snažte sa, aby bol obsah zaujímavý aj po obrazovej stránke. fotky a pekný web zaujmú každého na prvý pohľad, a tak sa zvyšujú vaše šance na zvýšenie návštevnosti.

Rubriky
Online

Ako funguje reklama vo vyhľadávači Google?

Ako vytvoriť reklamu, respektíve ako vsunúť reklamu na dnešné najnavštevovanejšie miesto, internet, konkrétne do vyhľadávača Google? A ďalšia otázka, koľko to stojí, či súvisí poradie reklamy s výškou poplatku? V tomto článku nájdeme odpovede.

google

V prípade, že chceme umiestniť reklamu na Google, sa budeme baviť o inzertnej sieti Google Adwords. Ak používate tento internetový vyhľadávač, určite ste medzi vyhľadanými výsledkami našli i položky označené ako Reklama Google, ktoré boli vsunuté medzi riadky, avšak k veci a viditeľne, pričom  užívateľovi extra neprekážujú, teda nemá potrebu ich rušiť. Určite ide o stokrát lepšiu, efektívnejšiu a vlastne aj viditeľnejšiu formu reklamy, než vyskakovacie okná. Reklama na Google je navyšše imúnna voči masovo používanému webovému nástroju AdBlock, ktorý reklamy blokuje.

Teraz si poďme bližšie predstaviť, ako je to vlastne s poradím reklám.
Poradie zohrávajú dva faktory, avšak cena, respektíve poplatok za reklamu nie je kľúčovým. Druhým faktorom je samotná kvalita reklamy, ktorá sa hodnotí na základe jej obsahu, ale podstatnou mierou i podľa reálnej odozvy, teda aspoň v miere počtu klinutí na ňu. Čím viac kliknutí na reklamu, tým sa zvyšujeje hodnotenie jej kvality. Ak chcete zabodovať v tomto podstatnom bode, odporúčam vymyslieť lákavý titulok a úvodný text, aký ľudí nabudí k zvedavosti. Poradie sa tak následne určuje splynutím týchto dvoch faktorov- poplatku a kvality.

web

Teda pozor! Vyšší poplatok, no slabá kvalita či odozva zapríčinia, že vašu reklamu tak ľahko môže predbehnúť reklama konkurenta, ktorý síce zaplatil o niečo menej, avšak body získal na základe kvality. Príklad. Ak zaplatím poplatok 5 euro za kľúčové slovo a kvalita mojej reklamy bude ocenená 8/10, to mám 5 x 8 = 40 bodov. Inzerujúci čo zaplatil 6 eur, no kvalita jeho reklamy je ocenená 6/10. To má 6 x 6 = 36 bodov, čiže jeho inzercia bude až pod mojou, i keď zaplatil viac.  

Rubriky
Online

Čo nemôžeme robiť na internete?

Aby ste sa dostali do nepríjemnej situácie, zistite, aké pravidlá sú v platnosti na internete.
·         Zverejňovať fotografie iných ľudí
A ďalšie osobné informácie bez súhlasu majiteľa. Majiteľ môže podať žalobu proti vám za nemajetkovú ujmu, ako aj škodu, ktorú utrpela kvôli zásahu do jeho súkromného života.

aplikace

·         Hovoriť o láske rovnakého pohlavia
Podľa niektorých zákonodarcov sa takéto informácie, ktoré sa objavujú vo verejnej sfére (napríklad v sociálnej sieti), môžu dostať do očí detí a ublížiť ich psychike.
·         Rozširovať nenávisť a nepriateľstvo
Buďte opatrní so sociálnymi sieťami. Obrázok, ktorý sa vám zdal byť smiešny, možno považovať za politicky nesprávny vo vzťahu k akejkoľvek skupine občanov, najmä na národnej, náboženskej báze.
·         Rozširovať nebezpečné informácie
Zverejňovať rôzne technológie výroby liekov, metód samovraždy, výroby výbušnín atď. To je tiež trestné a zaplatíte za svoj čin veľkou pokutou.

·         Prečítajte si svoje správy
Všimnete si, že vo vašej korešpondencii existujú reklamné bannery, ktoré zodpovedajú obsahu vašich listov a v rozhraní poštovej schránky – "tematická" reklama? To znamená, že vaša korešpondencia je analyzovaná na komerčné účely. Neváhajte žalovať poštovú službu.

google

·         "Post" ala holý hrudník
Napriek skutočnosti, že väčšina ľudí chce vidieť prsia žien, poprsie môže spôsobiť náhodnému dieťaťu psychickú traumu.  Preto nezverejňujte obrázky na webe, kde si vychutnáte slnko na nudistickej pláži.
·         Nemiešajte prácu a odpočívajte
Skôr či neskôr sa váš zoznam priateľov na sociálnej sieti zmení na tajomnú kolekciu ľudí, ktorú by ste radšej nikdy nezaviedli vo svojom každodennom živote. Nie je najlepšie ak kolegovia a priatelia vedia o sebe,  ak sa v kancelárii snažíte vyzerať ako workoholik a váš šéf  prostredníctvom sociálnej siete uvidí Vaše pravé záujmy, môžete mať problém.

Kde môžem legálne preberať hudbu a video?
Z  YouTube môžete prevziať videá a hudbu. Formálne je to zakázané, ale technicky nemôže služba YouTube tieto sťahovanie opraviť. 

Rubriky
Online

Ako funguje vyhľadávanie na internete?

Z môjho osobného hľadiska môžem povedať, že na internete každý jeden deň, konkrétne by bolo lepšie povedať, niekoľkokrát za deň, vyhľadávam množstvo informácií. Je to omnoho jednoduchšie, zadať pár kľúčových a heslovitých slov, ktoré by k vyhľadávaniu mohli pomôcť, ako prehľadávať knihy, zošity, kupovať noviny alebo využívať iné zdroje s danými informáciami.

google
 
Pravdivosť informácií
Aj keď, niektoré informácie, ktoré nájdeme v knihách, nemusíme nájsť na internete. Buď boli označené za nedôveryhodné, alebo sú to knihy veľmi vzácne, ktorých obsah sa nesmie jednoducho dostať na internet.
Ďalším rizikom je fakt, že aj keď nejakú informáciu na internete nájdeme, nemusí byť zrovna pravdivá, pokiaľ nie je potvrdená určitou dôveryhodnou spoločnosťou. Mnoho správ na internete sú hoaxy alebo spamy, z čoho hoax slúži ako poplašná správa, na ktorú sa často ľudia nachytajú a ľahko jej uveria (hlavne starší ľudia alebo deti), a spam, ktorý často zahlcuje našu poštu a zabraňuje nám vidieť – a hlavne načítať – ďalšie správy, ktoré zrovna môžu byť tymi, ktoré sme hľadali.
 

Kontrola prostredníctvom reklamy?

Tiež sa Vám často stane, že aj keď nezadáte zrovna vhodné slovo, tak Vám váš prehliadač nájde presne tú informáciu, ktorú ste mali na mysli?
Áno, je to tak.

Je to spôsobené “pamäťou” prehliadania, kedy si náš prehliadač zapamätá, ktoré stránky navštevujeme najčastejšie, aké veci sa nám páčia (hodnotíme ich pozitívne v rôznych anketách, alebo im dáme “palec hore” alebo koment na sociálnych sieťach), na aké reklamy sme klikli.
Reklamy sa nám taktiež zobrazujú podľa toho, o čo sme sa v minulosti zaujímali. Prehliadač presne vie čo nám ponúknuť, aby sme na to klikli a im z toho kvapli nejaké peniažky.

vyhledávač

Tak isto aj prehliadač má o nás vytvorený akýsi záhadný zoznam, v ktorom má presne napísané, čo sa nám páči a čo často hľadáme, aký štýl veci hľadáme.
Preto aj výsledky, ktoré nám ponúka, bývajú často hneď prvé práve tie, ktoré potrebujeme.
 
Užívateľ a prehliadač sú niečo ako spojenci, dobrí priatelia, z ktorých ale iba jeden vie informácie o tom druhom. Aj keď to zatiaľ vyzerá ako výhodný vzťah, stále tu ostáva konflikt týkajúci sa toho, že týmto spôsobom sa informácie o nás a našom súkromiu dostávajú do rúk tých, ktorí sa k ním vedia dostať.

Rubriky
Online

Podvodníci na sociálnych sieťach

»          Sociálne siete sa stali najnavštevovanejšiu  stránkou po celom svete. Navštívila ju niekoľko miliárd ľudí po rôznym účelom. Môže to byť zdieľanie príspevkov z písanie v chate , hranie hier či inzerovanie teda predaj tovaru a ponúk služieb. V dnešnom článku sa pozrieme bližšie na ponúk služieb na sociálnej sieti.

zloděj

»          Práve tu sa pozastavíme. Keďže na sociálnej sieti sa vyskytuje veľké množstvo ľudí , prečo tam nedať niekým ten inzerát z ponukou služby. Zoberte si že hľadáte napríklad sťahovakov . Potrebujete sa presťahovať a nikoho nemôžete nájsť. Tak dá poobhliadate po Facebooku a tam určite niekoho nájdete.

»          Tu ale môže nastať problém . Vy ich služby využijete z no namiesto toho aby vás presťahovali prídete o svoje peniaze , a aj veci ktoré práve sťahujete. Vy ste ostali oklamaný a nemáte nič. Tento problém vznikol lebo ste zabudli že skôr ako niekoho osobité musíte urobiť tieto veci .

●        Prvom rade , musíte dobré preveriť či firma v skutočnosti existuje
●        Pozrite si referencie od ostatných zákazníkov. Ak sa dá opýtajte sa či boli zo službou spokojný a či presťahovali všetko čo ste sťahovali.
●        Nikdy nedávajte zálohu pred ale až. po presťahovaní na miesto.
»          Ak sa budete držať týchto tipov , tak týchto  podvodníkov a špekulantov ktorý Vás chcú oklamať. Ak Vás oklamali a vzali vám všetko , ihneď sa obráťte na políciu. Čím skôr to urobíte , tým skôr budete mať svoje veci a peniaze späť.

krabice
 
»          Avšak toto bol len príklad. Na sociálnej sieti môžete natrafiť na akéhokoľvek podvodníka z ktorý vás dokáže oklamať bez toho aby ste si to uvedomili. No skôr ako niečo začnete riešiť , nebojte sa opýtať  na ich kontakt , referencie a hodnotenia. Taktiež skôr ako ich budete kontaktovať určite si pozrite informácie na internete. Dúfame že e vám aspoň trochu pomohli a vyhnete sa podvodníkom ktorý na Facebooku predávajú svoj tovar alebo služby.